Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Kape
Site Admin
Berichten: 474
Lid geworden op: 14 jul 2007 10:22

Beste Leden & Gebruikers van HJT.nl

Regelmatig krijgen wij van dankbare leden de vraag of ze een donatie kunnen doen. Dat kan nu inderdaad ... kijk maar even HIER.

Maar leuke en oprecht dankbare reacties maken het allemaal ook de moeite waard. In dit subforum hebben we daarom ruimte vrijgemaakt voor dit soort reacties.

Bij voorbaat dank!

Het HJT-team
Ben je tevreden over de hulp op HJT.nl, dan kan je misschien een (vrijwillige) donatie overwegen. Kijk HIER even hoe dat kan.
Gebruikersavatar
Erik2010
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 okt 2010 20:41

Helaas ben ik niet draagkrachtig genoeg om een substantiële geldelijke bijdrage te kunnen doen. Maar wéét dat ik jullie werk ongelofelijk waardeer en super blij ben dat jullie er zijn en de mogelijkheden en kennis hebben om mensen zoals ik, steeds weer uit de "brand"te helpen. Heel, heel, héél erg bedankt daarvoor. Mvrgr
Erik
Gebruikersavatar
Kape
Site Admin
Berichten: 474
Lid geworden op: 14 jul 2007 10:22

Graag gedaan, Erik ... ook je bedankje wordt "in dank" aanvaard :?
Ben je tevreden over de hulp op HJT.nl, dan kan je misschien een (vrijwillige) donatie overwegen. Kijk HIER even hoe dat kan.

Terug naar “Donaties en Bedankjes”