Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Eric
Site Admin
Berichten: 3069
Lid geworden op: 13 apr 2005 15:54
Contacteer: Website

Hallo H.J.T. mensen

Vanmorgen bij ons op de zaak heeft iemand xp geupdate en toen bleek dat ze niet meer in ons systeem kon komen(een programma van de zaak waar wij mee werken). dit kwam door de update, daar zit een security pack in de essentieel is maar hij houd dus ook ons systeem tegen.
Niemand wist wat ze moesten doen, ik heb op die pc systeemherstel gedaan, gelukkig was er gisteren een punt auto aangemaakt, en toen deed alles het weer (de updates waren dus ongedaan gemaakt).
Ik weet dus niet wat windows update allemaal tegenhoud maar als je update zou ik eerst een systeemherstelpunt aanmaken zodat je eventueel weer kan terugkeren naar een wel werkend punt. Thuis had ik geen probleem met de update, alles doet het gewoon :lol:

doe je voordeel met dit bericht.

Eric :wink:
Gebruikersavatar
djluc
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2005 22:07

Op een Windows2000 systeem ondervind ik ook problemen. Weet iemand misschien wat er voor update is geinstalleerd via de automatische updates die dit soort problemen veroorzaken?

Terug naar “Software en Algemene vragen”