Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Bassie
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2006 21:02

Forumleden,

Het lukt mij niet meer om vanuit IE7 mpg(mpeg) filmpjes af te spelen vanaf internet, ik heb wel geluid maar het beeld blijft hangen op het "laatste beeldje" van het filmpje. Als ik het filmpje eerst download en daarna afspeel gaat het wel goed, daarom gaat het wel goed met Firefox. AVI en WMV filmpjes spelen wel goed af. Omdat ik wel kan afspelen na download sluit ik uit dat het veroorzaakt wordt door het ontbreken van een codec.
Er gebeurt het volgende:
Ik klik op de link, dan op de button: "Ja, ik wil het bestand downloaden", dan opent WMP11, het scherm blijft enkele seconden zwart, dan geluid en het laatste beeldje van het filmpje komt als een foto stilstaand op mijn scherm. Sluit ik dan WMP11 af en klik opnieuw op de button: "Ja, ik wil het bestand downloaden" dan gaat het wel goed, dus wordt het gehele fimpje normaal afgespeeld.
Ter verduidelijking: Dit gaat niet alleen bij het voorbeeldfilmpje zo maar met alle MPG filmpjes van internet.

Ik heb inmiddels zowel IE7 als WMP11 opnieuw geïnstalleerd.
Als voorbeeld de onderstaande link:
http://www.computeridee.nl/schatkist_do ... ek=1628692

Aanvullende informatie: Windows XP Home, Browser: IE7, Mediaplayer WMP11

Ik heb deze vraag al eerder gemeld bij de FAQman en het forum van ComputerIdee, maar nog geen antwoord gekregen.

Misschien komt het probleem bij iemand bekend voor en weet hij/zij de oplossing of is de reden en de oplossing te achterhalen d.m.v. een progje o.i.d.

Alvast hartelijk dank.
Gebruikersavatar
Bassie
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2006 21:02

Geen enkele reactie?
Dat kan toch niet met zoveel Computerkennis op deze site!

Laat a.u.b de raderen draaien!!

Bedankt alvast
Gebruikersavatar
Wizkid
Lid
Berichten: 1063
Lid geworden op: 07 mei 2005 19:06

Je kunt je vraag beter voorleggen op www.helpmij.nl - Daar hebben ze meer mensen die hier iets van af weten. Dit forum is vooral malware (virus, spyware etc.) gerelateerd.

- Niels
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bassie
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2006 21:02

Niels,
Bedankt voor je reactie, ga ik doen

Terug naar “Software en Algemene vragen”