Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
rene90
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 mei 2005 17:53

Hallo, ja ik zit ook met iets, zoals het onderwerp al zegt, ik zat in spysweeper te kijken onder start-up list en daar zag ik deze 2 bestanden:
Lmaa onder D:/persoonlijk/rene van zijl/application data/uaar.exe

ook deze vond ik verdacht:

Zbffx onder C:/WINDOWS/system32/d?xplore.exe

ik heb even op google gekeken alleen daar zie ik wel dingen staat dat het onder malware valt maar ik denk ik vraag het hier even, ze staat trouwens niet aangevinkt in spysweeper, maar hoe moet ik ze dan eventueel verwijderen?

gr.
Gebruikersavatar
DigiDoc
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 apr 2005 14:33

Waarom plaats je zelf niet eens een keer een HijackThis log? Probeer hem zelf op te lossen, maar vraag wel een expert om raad. Post het bijvoorbeeld in jouw Oefenlogs forum. :D
DigiDoc
Gebruikersavatar
pablo
Lid
Berichten: 534
Lid geworden op: 07 mei 2005 17:16

hoi rene

dat is dus op zeker niet legitiem,maar in je hijack logje kwamen ze niet voor :?
lijkt mij inderdaad verstandig dat je even in je oefenforum een nieuw logje plaatst ( in een nieuw topic )

paul :)
Laatst gewijzigd door pablo op 13 mei 2005 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pablo
Lid
Berichten: 534
Lid geworden op: 07 mei 2005 17:16

Erik schreef:Kan je niet editten anders doe ik ut wel :-)
heb hem al geedit ;)

paul :)
Gebruikersavatar
Erik
Lid van verdienste
Berichten: 1373
Lid geworden op: 10 apr 2005 21:23
Contacteer: Website

Ik ook :-)
Afbeelding "Given enough eyeballs, all malware are shallow"
Gebruikersavatar
rene90
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 mei 2005 17:53

ik had al een heel recente gebruikt pablo, kijk maar na die laatste die we hadden gefixt, wil je toch een nieuwe? normale modus right?

gr.
Gebruikersavatar
rene90
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 mei 2005 17:53

oke de nieuwe staat bij uitproberen, 1 van de admins gooi er maar een slotje op;)

gr.

Terug naar “Software en Algemene vragen”