Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
DaktaRi
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2010 20:04

Ik word er gestoord van. Op mijn laptop word ik al enige weken geteisterd door een stomme toolbar van My Web Search. Verwijderen uit software mag niet baten. Ook sporen die het na heeft gelaten in diverse mappen op de C:schijf, heb ik verwijderd maar geeft geen resultaat. Zelfs het scannen met diverse spybot progjes, nix noppes nada...................
HELLUP hoe kom ik hier vanaf? Ik wil mijn eigen startpagina terug! Wie weet raad.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaktaRi
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2010 20:04

DaktaRi schreef:Ik word er gestoord van. Op mijn laptop word ik al enige weken geteisterd door een stomme toolbar van My Web Search. Verwijderen uit software mag niet baten. Ook sporen die het na heeft gelaten in diverse mappen op de C:schijf, heb ik verwijderd maar geeft geen resultaat. Zelfs het scannen met diverse spybot progjes, nix noppes nada...................
HELLUP hoe kom ik hier vanaf? Ik wil mijn eigen startpagina terug! Wie weet raad.
Afbeelding
Het zal hier ongetwijfeld al voorbij gekomen zijn, maar de zoekfunctie levert mij niets op..... :roll:
Gebruikersavatar
woudje100
Collega Helper
Berichten: 767
Lid geworden op: 05 aug 2009 13:51

Hallo,

Doorloop deze handleiding en plaats het HijackThis logje in een nieuw topic in dit(klik) subforum. :wink:

Woudje100
Gebruikersavatar
DaktaRi
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2010 20:04

Oeps..........dit is voor mij hogere krijgskunde. Moet ik even hulp bij gaan zoeken.
Wordt aan gewerkt, ThnX!
Gebruikersavatar
Pieces
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 mar 2010 11:01

Een toolbar kun je altijd verwijderen als je met je muiscursur op de werkbalk in explorer gaat staan en dan rechts klikt met je muisknop.
Zodra je met je rechter muisknop op die werkbalk klikt zie je web search staan, haal het vinkje daar weg en je bent van die web search toolbar af.
Zelfs via Hijackthis kun je dit nog weghalen, geen enkel probleem.
Maar ik heb gezien dat een begeleid helper jou al een link gegeven hebt naar de hijackthis sectie, ik raad je aan om zijn instructies te volgen.
Vergeet alleen niet de nieuwste versie te downloaden; versie 2.04 van Trend Micro.

Terug naar “Software en Algemene vragen”