Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
bieke73
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2013 19:50

Hoi allemaal,

Ik ben een analfabeet wat betreft pc en alles wat daar bij komt kijken. Mijn excuus als ik niet uitgebreid genoeg ben en niet makkelijk mijn probleem uitleg. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen want het is behoorlijk irritant.
Sinds een paar maandjes valt mijn beeldscherm uit en zegt dat ie hersteld is. Soms kan ik zonder problemen doorgaan met waar ik mee bezig was en soms heb ik een zwart of geel/groen scherm. Als ik het goed gedaan heb is het probleem als bestand bij dit bericht gevoegd.
Ik werk met windows 7. Heb VGA free. Mijn videokaart is Geforce G210. Alles is naar mijn weten up to date. Wat heb ik gedaan: Update naar update naar update. Verwijdert van updates en weer opnieuw geupdate. Virusscanner laten lopen, CC cleaner eroverheen, videokaart eraf gegooid en er weer opgezet, beeldschermapparatuur verwijderd. Ik weet niet meer wat te doen en of ik het goed heb gedaan. Kan iemand me hier helpen plssssssssssssssssssssssssss......

Groetjes Bieke
Gebruikersavatar
bieke73
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2013 19:50

Afbeelding
Gebruikersavatar
jahewi
Lid
Berichten: 661
Lid geworden op: 10 apr 2005 09:10
Contacteer: Website

Hoi Bieke,

Zou je dit eens willen proberen?
  • Klik de volgende link: Microsoft Support pagina 2665946
  • Scroll nu naar beneden tot je de volgende tekst tegenkomt: Repareer het probleem voor mij.
  • Klik op het afbeeldinkje eronder en kies, bij de vraag of je het programma wilt downloaden of uitvoeren, voor uitvoeren.
Controleer na het uitvoeren van het programma of je probleem verholpen is.

jahewi
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”