Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
gyan
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2013 21:50

Beste,

Graag zou ik uw hulp willen ontvangen bij het volgende probleem:
Enige tijd terug heeft er een 'expert' (waarschijnlijk alle) opties van HijackThis op mijn pc laten toepassen. Hierbij zijn alle vinkjes aangeklikt en laten verwijderen/oplossen.
Echter is hierdoor een gigantisch probleem ontstaan, namelijk mijn pc loopt om de haverklap vast. Ik heb inmiddels mijn harddisk geformatteerd en een 'schone' installatie gepleegd vanuit de dvd, echter zonder resultaat, want mijn pc blijft maar vast lopen. Hier had ik hiervoor nooit last van! Vaak gebeurd dit na het afsluiten van een programma of scherm. Ik merk dat dit probleem veelvuldig bij google chrome ontstaat.
Nu is het zo dat ik in een ander deel van dit forum al een vraag hierover heb ingeschoten; zie:
http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopi ... =4&t=36282
Vanuit dat deel werd ik naar dit deel van het forum doorverwezen en hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Wellicht ten overvloede, maar ik krijg bij het updaten van windows de volgende foutmelding:
Code 800B0100 Windows encountered an unknown error.

Kunnen jullie mij helpen met dit probleem?
Alvast bedankt!!!!
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Heb jij soms een 64-bit versie en heeft die zich voor expert uitgegeven "idioot" soms ook alle "Missing files" verwijderd?

Moet jij het doen met een recovery installatie of beschik je over een eigen installatie-disk?
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
gyan
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2013 21:50

Abraham54 schreef:Heb jij soms een 64-bit versie en heeft die zich voor expert uitgegeven "idioot" soms ook alle "Missing files" verwijderd?

Moet jij het doen met een recovery installatie of beschik je over een eigen installatie-disk?
Ik heb inderdaad een 64-bit versie, ik durf niet te zeggen wat die zogenaamde expert heeft gedaan, omdat ik er op dat moment niet bij ben geweest. Dit is een neefje van mijn vriendin geweest welke de pc "wel even zou tunen". Ik heb een idee dat hij inderdaad alle vinkjes heeft aangezet.

Ik heb een volledige installatie dvd.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Gebruik die dan maar om van te booten en dan kies voor de upgrade-variant, waardoor Windows nieuw geïnstalleerd wordt, maar alle drivers, programma's en andere bestanden blijven bestaan.
Dit duurt wel langer - ik schat ongeveer een uur.

Daarna dien je Windows wel weer geheel te updaten (Start>Alle programma's>Windows Update).

Succes ermee.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
Emphyrio
Lid
Berichten: 1430
Lid geworden op: 25 apr 2008 13:32
Contacteer: Website

Hijackthis heeft een backup optie die standaard aan staat.
Deze backup terug zetten zal je probleem oplossen.
Research Engineer@Malwarebytes | ASAP & Unite Member
Anti Malware Help * E-Peek * E Dev
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

gyan schreef:Beste,

Graag zou ik uw hulp willen ontvangen bij het volgende probleem:
Enige tijd terug heeft er een 'expert' (waarschijnlijk alle) opties van HijackThis op mijn pc laten toepassen. Hierbij zijn alle vinkjes aangeklikt en laten verwijderen/oplossen.
Echter is hierdoor een gigantisch probleem ontstaan, namelijk mijn pc loopt om de haverklap vast. Ik heb inmiddels mijn harddisk geformatteerd en een 'schone' installatie gepleegd vanuit de dvd, echter zonder resultaat, want mijn pc blijft maar vast lopen.
Na HijackThis verwijderingen heeft gyan al een herinstallatie gedaan!
Dus dan zou het software matig toch in oorden moeten zin?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”