Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

Ga ik zeker doen. Zit nu echter op mijn werk vanaf andere pc te mailen. Kan dus pas als ik thuis ben. Tot dan dan maar.
Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

bij deze de Result.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Vertel maar waarom in de softwarelijst van jouw Windows geen enkele antivirussoftware te vinden is.......
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

Dat is volgens mij duidelijk. Ik gebruik W8. Hiervoor heb ik Windows xp gebruikt en had ik windows essentials als antivirusprogramma. In w8 zit de essential al. Dus kon en hoefde ik dus niet op de w8 te installeren.
Maar nog iets vreemd. Ik kan de verstuurde berichten niet meer vinden in mijn telefoon. Wat nu?
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Wat betreft Windows Defender aka Microsoft Security Essentials, met een virusherkenning van iets meer dan 94% is dat dus niet bepaald vertrouwensvol.
Andere gratis antivirusprogramma's zitten tegen of over 99% en dat is een wereld van verschil.
AVG Free 2014 is dan ook het beste alternatief.

Wat betreft je oude nokia telefooon, daar kan ik jou niet bij helpen, daar heb ik geen kennis over.

Wat betreft het Android virus in jouw Windows, daarover heb je nog steeds geen antwoord gegeven.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

Ik denk dat wij nu een beetje langs elkaar praten. De foto's en berichten uit mijn nokia heb ik inderdaad zelf verwijderd. Wat ik aan jou vraag is of jij weet hoe het mogelijk is geweest voor anderen om de berichten die ik via mijn nokia via wifi heb ontvangen en verstuurd in te kijken? Dat is vraag 1.
Vraag 2 is nu ik ze niet meer op mijn telefoon heb, hoe kan ik ze weer binnen halen.

En jou eerdere vraag was waarom ik geen antivirusprogramma op mijn windows heb. Die vraag heb ik beantwoord met mededelen dat in w8 al windows defender/essentials is ingebouwd.

Nu verwijs je naar de vraag hoe het kan dat ik een androidvirus in mijn windows heb. Die vraag heb je niet eerder gesteld.
Maar bij deze mijn vragen daarover. Heb ik die dan? En zo ja hoe kom ik daar vanaf?
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Eset had die Android-bedreigingen al verwijderd!

En hoe jij je berichten terugkrijgt in de Symbian telefoon, dat weet ik niet.

Over Windows Defender ben ik dus niet te spreken, dat heb ik in mijn vorige bericht al uitgelegd.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
giobenko
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2012 08:50

Ok. Begrepen. Ik ga proberen of ik naast of over de windowsdefender heen de door jou geadviseerde antivirusprogramma te installeren.
Maar krijg ik dan geen problemen met w8 met bijv. de updates als blijkt dat ik hun ingebedded antivirus heb verwijderd?
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Ook heel voordelig: AVG Internet Security

Bij installatie wordt Windows Defender automatisch gedaktiveerd!

Indien je voor de aanbieding kiest, dan dient ook de Windows Firewall uitgeschakeld worden.
Dus indien jij voor AVG Internet Security kiest - laat dat dan weten weten.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Internet en Netwerken”