Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
JimSchaap
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2014 00:08

Hallo ik kan mijn laptop niet meer opstarten.
Eerst kreeg ik de volgende melding telkens: "A problem has been detected and windows had been shut down to prevent damage from your computer." er stond hierna dat ik pas gedownloade programma's eraf moest gooien dit heb ik gedaan, maar heeft niets geholpen.
Bij technical information stond het volgende: ***STOP: 0x000000F4 (0x0000000000000003, 0xFFFFFA8QQ75AAQ6Q, 0xFFFFFA8QQ75AA340, 0xFFFFF80012BDFDB0)

Ik heb toen malwarebytes gedownload, maar het leek wel of het virus dit programma na 5 minuutjes telkens liet vast lopen, dus heb ik het in kleine stapjes gedaan en telkens ietsjes verwijderd. Hij leek het steeds iets beter te doen, dus toen heb ik besloten hem volledig te laten scannen met dit programma. Hij vond zon 1700 geïnfecteerde bestanden. Ik heb deze verwijderd en de computer opnieuw opgestart. Hij leek weer perfect te werken. Dat was niet het geval na tien minuten liep die vast. Niets reageerde, dus ik besloot hem opnieuw op te starten.

Nu geeft die iedere keer bij het opstarten: "bestanden laden" aan. Dit heeft die vooraf nooit gedaan. Ik kom hierna in een scherm waar hij aangeeft dat het herstel proces niet werkt: "deze computer kan niet automatisch worden hersteld."

Ik heb dit ook in de veilige modus geprobeerd, maar dan kom ik nog bij hetzelfde scherm aan.
Ik ben echt ten einde raad al mijn schoolwerk staat erop. Ik hoop dat jullie me nog kunnen helpen..

Terug naar “Blauwe schermen en opstartproblemen”