Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Hadesdude
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2014 17:11

Tot pakweg een week geleden kon ik altijd gemakkelijk mijn BIOS binnen, maar vanaf dat ik Sandisk Cruzer Pop-memorysticks ben gaan gebruiken deed ie raar, ik weet niet of het verband houdt (ze steken niet in): BEHALVE wanneer mijn pc koud staat, reageert de pc niet op het toetsenbord vooraleer hij in Windows geraakt is.
Ik heb gisteren een dualbootsysteem in elkaar geflanst met enerzijds Windows 8.1 en anderzijds Linux Mint 16 met KDE.
Nuja, ik wou wel even terug naar Windows, maar bij het kiezen van de OS kon ik de keuzebalk niet verplaatsen, geen enkele toets reageert zelfs wanneer ik de BIOS weer binnen wil...
Vanochtend geraakte ik wel weer binnen (PC stond koud) en zette ik Windows als primair stuurprogramma, nu gaat ie gewoon automatisch naar Windows zonder keuzemenu, maar wat baat het, ik kan toch weer niet kiezen.
Na de CMOS te ledigen en de BIOS terug in te stellen deed ie het dus wel (want ik geraakte dus binnen), maar na even te werken wou ik het nogeens proberen en nee. Computer says no.

Hier heb ik trouwens geen PS/2-toetsenbord liggen of ik moet nog een weekje wachten dat ik terug ben van het ouderlijk huis...met zo een adapter of oud toetsenbord. Ik gebruik nu 2,5 jaar een Logitech K800-toetsenbord, het is niet de bedoeling ineens een oud toetsenbordje te gebruiken :/ waarvoor ik al een verlengkabel nodig zou hebben.

Enige hulp is meer dan welkom! :wink:
Gebruikersavatar
Hadesdude
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2014 17:11

Ahja, dit is mijn systeem:
CPU: Intel i7 3770 3.4GHz
MB: MSI Z77A-GD55
BD-RW: Optiarc BD-5300S
SSD (OS Drive): Samsung 840 Pro 256GB
HDD: Western Digital Black 1TB 7200rpm
GPU: Gigabyte Geforce GTX670 2GB
PSU: OCZ ZT-550W
Audio: Asus Xonar DGX
OS: Windows 8.1
Keyboard: Logitech K800 (Unifying)
Mouse: Logitech M705 (Unifying)

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”