Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Hapanashida
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2014 00:30

Hoi, ik heb gister in een poging mijn computer sneller te maken door bestanden en games te verwijderen mijn computer onklaar gemaakt :( draait op Windows xp

Ik heb dit geprobeerd in deze computer bij hkey/ localmachine in de registry ? Komt iemand dit bekend voor en weet hier meer van ?

Omdat schijfopruiming niet reageerde en ik op internet las dat dit kon werken.
Na deze actie had ik nog beeld maar opende Chrome en internet explorer niet meer.. Heb hem daarna opnieuw opgestart maar krijg nu helemaal geen beeld meer.

Nu kom ik niet verder dan het beginscherm waar je de optie heb tussen veilige modus/ veilige modus met netwerkmogeljkheden etc. Zwart scherm dus... Daarna komt enkel een komma in beeld. Ik ben bang dat ik Windows heb verwijdert? Windows komt nog wel helemaal aan het begin in beeld bij het opstarten.. Maar daarna geen reactie.

Heeft iemand misschien tips en trucs om dit te herstellen met een commando of iets ....
Super bedankt alvast ..
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Tsja, corrupt Windows register.
Installeer XP opnieuw en kies voor Reparatieinstallatie.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
OB1
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2013 10:08

Terug naar “Software en Algemene vragen”