Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
z4cool
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2014 22:26

Ik heb niet erg veel informatie maar ik kan op bepaalde dingen niet kliken zo als de adressbalk van google chrome ik hebt dit sinds een week geleden en het lukt me niet om het weg te krijgen.
Gebruikersavatar
z4cool
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2014 22:26

Heb wat informatie weg gelaten in de post ik kan overig ook niet van tabladen verwisselen want als ik op een andere klik sluit ie zich automatisch
Gebruikersavatar
OB1
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2013 10:08

Hoi,

Ik vermoed dat je malware hebt, maak daarom een nieuw topic aan in de HijackThis sectie.
Dan zullen de helpers je verder helpen met je probleem. :-)

Groeten, OB1
Gebruikersavatar
z4cool
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2014 22:26

OB1 schreef:Hoi,

Ik vermoed dat je malware hebt, maak daarom een nieuw topic aan in de HijackThis sectie.
Dan zullen de helpers je verder helpen met je probleem. :-)

Groeten, OB1
malware lijkt mij stug want ik heb malwarebytes er 3 keer mijn PC laaten scannen
Gebruikersavatar
OB1
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2013 10:08

Dan zou ik toch een nieuw topic maken aangezien er nog veel meer tools zijn om te controleren, het an ook zijn dat je ongewenste software/PUP's hebt etc.
Dus doe maar voor de zekerheid, maar verwijderen en installeren van Chrome zou ook misschien helpen, doe dat dus maar eerst wie weet!

Terug naar “Software en Algemene vragen”