Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
bloemp
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2014 03:00

He allen,

Een vraag, ik heb zojuist win8 op pc gezet, echter had ik me bedenkingen bij dit..

3) Follow installation menu to your preference and use the CD key that is provided to continue the installation (XHQ8N-C3MCJ-RQXB6-WCHYG-C9WKB)
4) Wait till installation is finished and enjoy your ACTIVATED WIN 8.1 PRO.
5) Once windows has finshed installing and you install an antivirus make an exceptions to Directory %ProgramFiles%KMSpico*.exe in Antivirus or Defender.

%ProgramFiles%KMSpico*.exe geeft toch voornamelijk probs met allerlei vervelende malware shit..
Nu heb ik een goede virusscanner.. maar was eigenlijk niet echt van plan om dit op te moeten gaan geven voor win8.

Vandaar ik deze exxection nog niet heb toegevoegd.. zijn er nog andere opties om de win8 geactiveerd te krijgen?

bron: torrent dowload win8 / http://pirateproxy.nl/torrent/9730802/W ... al_Version#

Alvast bedankt .. greeets
Gebruikersavatar
Luca
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mar 2014 10:30

Hoop wel dat je een legale windows hebt?
Gebruikersavatar
bloemp
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2014 03:00

Nee via torrent gedownload ;)
Gebruikersavatar
Luca
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mar 2014 10:30

Je hebt windows via een torrent? Dat is illegaal...
Gebruikersavatar
OB1
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2013 10:08

En in illegale torrents zitten vrijwel altijd backdoors die verborgen worden door een rootkit waardoor jouw identiteit niet veilig is! Internetbankieren is uit den boze, daarom een legale Windows erop zetten, en ook alle wachtwoorden op een schone PC te veranderen!

Indien jij ook hebt gebankierd via je computer, verander dan je pincode!

Terug naar “Windows”