Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
ruben87
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2009 22:12

Hallo Hijackers,

Ik heb al enige tijd het probleem dat mijn pc mijn usb sticks niet meer accepteerd. Opeens gaf hij de melding: ''De schijf in Station F moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken''. en ''Wilt u de schijf formateren?'' met de keuze ''schijf formateren'' of ''annuleren''.

Enige gegevens al teruggedraait met een speciaal programma maar dat is een heel gepuzzel.

Het vervelende is dat een andere USB stick (nieuw aangekocht) hetzelfde probleem geeft. Het ligt dus aan de computer en ik weet niet of het een software of hardware probleem is maar de laatste lijkt me (als leek) meer waarschijnlijk.

Is dit probleem herkenbaar en kan hier iets aan gedaan worden?

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,

Ruben
Gebruikersavatar
ruben87
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2009 22:12

En als ik op annuleren klik staat er een venstertje met als titel: ''locatie is niet beschikbaar''.

''Het volume bevat geen herkenbaar bestandsysteem. Controleer of alle bestandssysteemstuurprogramma's zijn geladen en of het volume niet is beschadigd.''

Overigens een Asus windows 7 laptop.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”