Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
botje
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:52

Graag u hulp bij een probleem met WiFi,
Ik heb als provider UPC, vaak problemen met internet, en krijg nu een melding over mijn WiFi verbinding:
De typen draadloze beveiliging komen niet overeen!!
De instellingen die op deze pc zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk.!!

Als ik dan mijn netwerk adapter een keer opnieuw opstart en een de verbinding verbreek lukt het soms om weer verbinding te maken, de ssid code en wachtwoord kloppen wel.
Wie heeft en oplossing hiervoor,
bvd,
Bert.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Welke Windows versie gebruik jij.
En graag de volgende keer meteen je eigen topic aanmaken.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
botje
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:52

Sorry daarvoor :oops: Ik gebruik Windows 7.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Ga naar het Netwerkcentrum en klik daar op "Draadloze netwerken beheren".

Klik nu met rechts op jouw thuisverbinding en dan op Eigenschappen.
Onder de tweede tab zie je nu de diverse instellingen.

Ben jij ook al ingelogd geweest in de modem/router om daar de WLAN-instellingen te controleren?
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
botje
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:52

Ja ben inderdaad in mijn router geweest dmv de helpdesk en heb daar mijn WiFi kanaal veranderd, het bleek dus ook dat ik verschillende verbindingen had, en heb nu deze verbindingen verwijderd en het werkt een stuk beter nu. Heb geen idee hoe ik aan die verbindingen ben gekomen!!! Het blijkt wel dat UPC een update heeft gedaan en enige instellingen heeft veranderd vanwege samen smelting met Ziggo, of dit de oorzaak hier van geweest is weet ik niet.
Wil in ieder geval iedereen bedanken voor de hulp. :roll:
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Fijn dat jouw probleem nu opgelost is.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”