Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Goedemiddag,
Ik ben hier al erg lang niet meer geweest. Op zich heel fijn, want ik had dan geen problemen...
Ik zie zelfs dat het 2012 was!! ik meld mij helaas nu weer met een probleem :cry: .
Wellicht heb ik het al eerder gevraagd.
Ik heb een externe harde schijf die ik al geruime tijd niet meer kan benaderen.
Vandaag heb ik het nog maar eens getest door de stekker los te halen en ook de USB kabel los te halen.
Ik heb de stekker in het stopcontact gedaan en de USB in mijn laptop.
Helaas kan ik er nog niets mee, ik kan hem niet benaderen , het lampje brand nu wel, gaat dan ook weer uit, even later weer aan en dan ook weer uit, maar ik zie er in "deze computer" geen nieuwe schijf bijkomen?
Ik kan deze dus ook niet benaderen als administrator. Ik weet ook niet hoe de schijf zou moeten heten.

Kan iemand mij daarbij helpen, of is mijn externe harde schijf ( Maxtor ) "overleden"? :roll:

Ik wil jullie alvast heel hartelijk bedanken voor alle tijd en energie jullie er in steken om mensen bij hun computerproblemen te helpen. :)

Groetjes
Jolanda Sangers
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

Goedenavond,

Ik ben vandaag aan het stoeien geweest en heb inmiddels bij "deze computer" de E: schijf gevonden.
Ik kan hem niet openen, dus heb een eerder advies van jullie weer opgevolgd om de schijf met administrator rechten te openen.
Helaas is dit dan weer niet gelukt?? ik klik op de rechter muisknop en ga dan naar eigenschappen en dan naar beveiliging. Ik heb via geavanceerd mijn administratoreigenschappen gevonden en toegepast, daarna 2x op OK gedrukt. helaas gebeurd er niets ( soms komt er eren pop-up om te zeggen dat ik geen toegang krijg, maar als ik dan doorgaan aanklik zie ik veel bestanden voorbij komen die op de schijf staan.
Als dat gestopt is en ik het schermpje wegklik kan ik nog steeds de E; schijf niet openen.

Ik doe vast iets fout, ik zou hierbij graag geholpen worden.

Ik hoop dat morgen, als mijn pc uit geweest is, weer opstart met de e: schijf zichtbaar in "deze computer"

Een fijne avond gewenst,

Met vriendelijke groet,
JC Sangers
Gebruikersavatar
JolandaSangers
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 nov 2006 23:49

:cry: Is er niemand die me bij dit probleem kan helpen?? HELP :| :pale:
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Om te controleren of de HD wel of niet werkt, kan je kijken wat er gebeurt indien de HD op een andere dan jouw computer wordt aangesloten.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Software en Algemene vragen”