Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
bertomlo
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2014 08:27

Goedemiddag,

Bij het opstarten van outlook krijg ik de volgende foutmelding:

Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan het outlookvenster niet openen.Kan de set mappen niet openen.De bewerking is mislukt

Zelf het eea geprobeerd met scanpst en het verwijderen van pst bestanden maar ik blijf de foutmelding houden en outlook start niet op. Het probleem deed zich al voor bij eerder versies van outlook heb het er toen maar bij gelaten maar ik wil nu weer graag gebruik kunnen maken van outlook.
Kunt u mij helpen met een goede tool of instructie? Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Vreemd verhaal, ook omdat vanuit vorige Office versies Outlook niet kon opstarten.

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download Afbeelding Speccy van Piriform

Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista en Windows 7: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Software en Algemene vragen”