Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
heathcliff47
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 14:37

hallo helpers
ik heb op een nieuwere lapop mijn dell printer geprobeerd te instaleren. dit lukte niet met de cd rom, vanwege beschadeging.

via site van dell geprobeerd, via service tag achter op de printer kwam ik achter de software, alles geinstaleerd, maar op moment dat ik de usbkabel in de laptop steek gaat de laptop op zoek naar stuurprogrammas, dit gaat goed tot de drivers van de printer. en dan krijg ik een melding dat driver van printer niet is geinstaleerd. heb nog via internet gezocht maar dit kost geld of is onbetrouwbaar.

dus aan het einde van het liedje kan ik scannen copieren en faxen als ik dat zou willen maar niet printen.
weet iemand hoe aan de driver te komen??
groeten Anne
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Afbeelding
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Je heb nu zeker Windows 10, Dell ondersteund deze printer niet voor Windows 10.
Hier heb ik een onderwerp waarbij er misschien een oplossing voor jou is.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Lees dan de volgende link goed door Klik
Vooral dat je de drivers voor Vista 32/64 bits nodig heb en over Compatibility mode goed door.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
heathcliff47
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 14:37

ik heb windows 7 service pack 1 en 64 bits

ik zal ff dat tooltje instaleren en een linkje plaatsen
Gebruikersavatar
heathcliff47
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 14:37

Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Kijk eens hier: http://www.dell.com/support/home/us/en/ ... erId=D8XRM (Dell 968/968w All in One Printer Windows 7 64bits versie)
Afbeelding
Gebruikersavatar
heathcliff47
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 14:37

R241825 heb ik letterlijk al 3 keer gedownload. maar ik wil het best nog een keer doen
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

heathcliff47 schreef:R241825 heb ik letterlijk al 3 keer gedownload. maar ik wil het best nog een keer doen
Hier heb ik een onderwerp waarbij er misschien een oplossing voor jou is.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Lees dan de volgende link goed door Klik
Vooral dat je de drivers voor Vista 32/64 bits nodig heb en over Compatibility mode goed door.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Software en Algemene vragen”