Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
101danny101
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2015 21:39

2 days ago my internet on school worked fine. That evening i installed some editing plugin on google and it braught some annoying spams which i removed already now. But the next day my internet access on school was blocked because my pc might be attacked, it said to do a complete virus scan and that didnt solve it. an other option was reinstalling windows which i really dont want...

i dont have any problems so i dont get what is wrong but what i do get since yesterday is this random error popping up sometimes:
http://imgur.com/a/yp2YA

and somehow a few moments ago i couldnt connect to any wifi anymore cuz of a wifi driver problem but a reboot solved that.

Ive searched google but its all about another missing file i cant find this one. Can anyone maybe help me to solve the internet attack problem and the acces denied screenshot?
Gebruikersavatar
101danny101
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2015 21:39

Ik zie nu dat deze website gewoon voor nederlanders was! als ik het moet vertalen zal ik dat doen maar ik denk dat jullie het wel snappen!
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

We gaan in het Nederlands verder, dus stel je vraag opnieuw en plaats daar de logjes bij :)

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
101danny101
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2015 21:39

Ik had een plugin van het internet gedownload en daarmee is wat spam gekomen die ik inmiddels al weggehaald heb. de volgende dag werd mijn internet op school geblokkeert door een mogelijke attack die via hun internet verspreid kon worden. ik denk dat dit door mijn download komt omdat de dag ervoor alles het perfect deed. Ik heb 2 malware scans en 1 antivirus scan gedaan en dat haade het probleem niet weg. dus ik weet het niet maar misschien dat er nog iets op mijn computer zit dat er niet hoort.

daarnaast kreeg ik de error die op het plaatje van mijn vorige bericht stond.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

We gaan Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”