Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
101danny101
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2015 21:39

ik speel vaak het spel gunz van fgunz.net en ik word hier op elke pc die ik heb geblocked door een ''hacking attempt''. de eigenaren van de server weten zelf niet hoe het opgelost kan worden en weigeren me verder te helpen hiermee. ze geven me de optie mijn compelte systeem naar windows 7 te downgraden en dat wil ik echt niet. de game runt perfect op windows 10 maar de error message blokkeert me gewoon compleet.

mogelijke redenen van hacking detectie zijn: programma's die bij een click iets uitvoeren zoals bij hacks of andere problemen als windows 10.
ik vroeg me dus ook af of ik niet gewoon langs deze error kan spelen aangezien het maar een server is?

meer informatie kan ik altijd sturen!
Gebruikersavatar
101danny101
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2015 21:39

ik kan wel het login scherm inkomen van het spel en er gebeurt dan helemaal niks. maar zodra ik inlog krijg ik meteen die error en word ik de game uitgegooid. dit gebeurt bij alle accounts die ik aanmaak.

hier is een link voor wat het spel erover zegt:
https://freestylersworld.com/showthread ... u-need!#14
Gebruikersavatar
101danny101
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2015 21:39

ik zie nu dat ze recentelijk een nieuwe fix hebben toegevoegd dat je geen wacom tablet mag hebben en die heb ik wel! ik ga dit even proberen!
Gebruikersavatar
Eric
Site Admin
Berichten: 3069
Lid geworden op: 13 apr 2005 15:54
Contacteer: Website

En ?
****Afbeelding****
Doneren kan hier :wink:
traagheidtips
Dit is geen link, erop klikken is zinloos.
Hitmanpro"Alert"

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”