Hallo,
Staat er onder rapporten het logje niet?
Maak eens een printscreen van die melding?
Is die melding ontstaan na gebruik van Mbam?
Welke virusscanner gebruik je?
Schakel uw
antivirussoftware tijdelijk uit en download
ZHPCleaner via onderstaande link:
-
ZHPCleaner (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.
Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen automatisch afgesloten worden.
ZHPCleaner uitvoeren
- Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
- Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
- Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
- Let op: Laat het programma nog niets repareren!
- Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
(Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)