Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Olifantie
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:34

Goedemiddag,

Ik hoop dat ik met mijn vraag hier juist zit.
Misschien is het ook wel heel normaal hoor. Maar sinds kort lagd mijn Minecraft steeds. Ik speel niet op een server ben enkel aan het bouwen. Eerder had ik daar nooit last van. Nu zie ik dat als ik naar taakbeheer ga en naar processen dat er dan altijd tussen de 120 en 130 processen zijn.
Ik heb 8 gig werk geheugen op mijn comp en bij minecraft heb ik mijn JVM op 5 gig gezet.
Mocht ik hier niet goed zitten of het is normaal dan laat maar even weten en alvast bedankt voor jullie tijd.

Groetjes Mariska
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Gebruik je Malwarebytes nog, ik zie hem niet in je programma lijst maar nog wel onderdelen in je logjes.
Heb je bij Firefox FF NetworkProxy: zelf ingesteld?


Download de Afbeelding ESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.
  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.
  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically
  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
Na het scannen:
  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Olifantie
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:34

Goedemorgen Abbs,

Duurde 5 uur voordat hij uitgescand was.
Ik heb Malwarebytes uit staan geloof ik. Is FF NetworkProxy: zo dat je dan met je computer op je werk kan inloggen? dan klopt het dat deze er nog op staat maar deze mag er wel af.

ik heb het logje toegevoegd.

Groetjes Mariska
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Ik zie dat je met "HackTool.Crack.DK/HackKMS.G" bezig bent.
Door gebruik van illegale software ben je een open verbinding naar buiten waardoor je snel infecties kan oplopen.
Hierdoor ondervind je ook klachten die je nu heb, om van je problemen af te komen zou je alle illegale programma's moeten verwijderen anders heeft het schoonmaken geen nut.
Houd er rekening mee dat de tools die wij gaan gebruiken al vele illegale programma's verwijderen.

1. Voer de stappen uit deze link uit om Malwarebytes even goed te verwijderen mb-clean tool.


2. FRST.exe staat op de verkeerde plaats sleep FRST vanuit je C:\Users\dewil\Downloads <--- Deze map naar je bureaublad.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”