Hallo,
Heel goed daarom heb ik het plaatje verduidelijkt.
Dan gaan we nu F-Secure aanpakken.
Open nu je Downloads map en sleep nu als eerste Farbar Recovery Scan Tool (FRST) naar je buroblad.
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik
Windows knop plus
R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar
Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande dik gedrukte
blauwe code en plak dat in "Kladblok"
start
CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
2017-11-17 15:40 - 2017-11-17 15:40 - 000524248 _____ (F-Secure Corporation) C:\Users\diane\Downloads\F-SecureOnlineScanner (1).exe
2017-11-17 15:39 - 2017-11-17 15:39 - 000524248 _____ (F-Secure Corporation) C:\Users\diane\Downloads\F-SecureOnlineScanner.exe
2017-11-17 15:44 - 2017-10-10 18:43 - 000000000 ____D C:\ProgramData\F-Secure
2017-11-17 15:40 - 2017-10-10 18:43 - 000000000 ____D C:\Users\diane\AppData\Local\FSDART
2017-11-11 06:50 - 2017-11-11 06:50 - 007189760 _____ (VS Revo Group ) C:\Users\diane\AppData\Local\Temp\VSUSetup.exe
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Geen bestand
Reboot:
EmptyTemp:
end
Ga naar
Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie
bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:
fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je:
Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de
Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik
Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de
Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Plaats dat logje als bijlage in je het volgende bericht.