Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
ruigtand
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 jul 2014 13:58

Hoi
Sinds gisteren is mijn beeldscherm uitgerekt, alle pictogrammen zijn breder geworden
sites linen niet meer netjes uit, en alle mensen zijn 10 kg aangekomen in filmpjes

heb geprobeerd beeld resolutie te herstellen, deze staat op 1024x768 aanpassen zoomt alleen maar verder in.

Weet iemand hoe ik de mensen weer 10kg kan laten afvallen :D Dan lijnt alles vast ook beter uit.

Gr Saskia
Gebruikersavatar
ruigtand
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 jul 2014 13:58

Aanvullende info

Op eens zijn ook de energie instellingen veranderd.
ik heb laptop altijd aan stroom, nu sluit hij af als ik ong 1 uur niet actief ben. ingesteld is scherm afsluiten na 15 min, en nooit afsluiten tenzij met uitknop. dit nogmaals opnieuw ingesteld, maar blijft zichzelf afsluiten.

chrome geeft bij openen dan aan"niet goed afgesloten, herstellen"
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

ruigtand schreef: 24 nov 2017 22:07 Hoi
Sinds gisteren is mijn beeldscherm uitgerekt, alle pictogrammen zijn breder geworden
Hallo,

Dit probleem is na een update ontstaan, op ons partner forum hebben ze een oplossing gevonden: https://www.pc-helpforum.be/topic/68366 ... te-iconen/
Voer dat eens uit.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
ruigtand
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 jul 2014 13:58

Hoi

Volgens de belgische post gaat het mis bij een update. mijn update geschiedenis geeft aan dat die update niet gedraaid is, hij zegt nl nog opnieuw op te starten, dat al meerdere keren gedaan
wel wushowhide.diagcab gegoogled en bestandje exe file gedownload maar
het repair bestandje niet gedraaid,

screen shot updates bijvoegen lukt niet

deze niet gedraaid:
2017-11 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4055254)
2017-11 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4048954)
2017-11 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4048954)

15-11 wel updates voltooid
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Dan kan je beter voor dit probleem een onderwerp daar op het forum aanmaken.
Dit om beter en sneller te worden geholpen, zet wel een link naar hierbij dan weten ze wat je al heb gedaan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Software en Algemene vragen”