Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Kaspersky

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Gesloten
Siepel
Lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:58
Besturingssysteem: Windows 10
Bescherming: MBAM, Cclaner, Kaspersky Free
Locatie: NL - Ootmarsum

Kaspersky

Bericht door Siepel » 12 dec 2017 18:35

Plotseling verschenen er vandaag onderstaande 2 meldingen bij Kaspersky Free antivirus:
1) Some protection components are corrupted
2) Computer protection is paused
Heeft dat te maken met een recentelijke windows 10 update, het lijkt er op dat defender geactiveerd is.
Kan ik defender deactiveren om het op te lossen?

Groet, Herman

Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 6464
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27
Besturingssysteem: windows 10 Pro 64-bit
Bescherming: Emsisoft Anti-Malware

Re: Kaspersky

Bericht door abbs » 12 dec 2017 20:13

Siepel schreef:
12 dec 2017 18:35
Plotseling verschenen er vandaag onderstaande 2 meldingen bij Kaspersky Free antivirus:
1) Some protection components are corrupted
2) Computer protection is paused
Kan je die meldingen nog terug vinden in Kaspersky (maak er dan eens een printsceen van)
Heeft dat te maken met een recentelijke windows 10 update, het lijkt er op dat defender geactiveerd is.
Kan ik defender deactiveren om het op te lossen?
Als Kaspersky verder goed werkt kan je dat proberen, anders verwijder je Kaspersky en installeer je hem opnieuw.
Dit komt wel eens meer voor met versie up0dates van Windows.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Siepel
Lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:58
Besturingssysteem: Windows 10
Bescherming: MBAM, Cclaner, Kaspersky Free
Locatie: NL - Ootmarsum

Re: Kaspersky

Bericht door Siepel » 13 dec 2017 13:02

Bedankt voor je advies.
Ik heb Kaspersky opnieuw geinstalleerd en alles lijkt naar tevredenheid te funktioneren.
Bedankt voor de geweldige support!

Vriendelijke groet, Herman
Met vriendelijke groet,

Herman

Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 6464
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27
Besturingssysteem: windows 10 Pro 64-bit
Bescherming: Emsisoft Anti-Malware

Re: Kaspersky

Bericht door abbs » 13 dec 2017 15:20

Hallo,

Dat is mooi om te horen, bedankt en graag gedaan :)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Siepel
Lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:58
Besturingssysteem: Windows 10
Bescherming: MBAM, Cclaner, Kaspersky Free
Locatie: NL - Ootmarsum

Re: Kaspersky

Bericht door Siepel » 13 dec 2017 22:08

Enorm bedankt voor de geweldige ondersteuning inzake deze!
Geweldig hoor!

Groet, Herman
Met vriendelijke groet,

Herman

Gesloten