Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Siepel
Lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:58

Plotseling verschenen er vandaag onderstaande 2 meldingen bij Kaspersky Free antivirus:
1) Some protection components are corrupted
2) Computer protection is paused
Heeft dat te maken met een recentelijke windows 10 update, het lijkt er op dat defender geactiveerd is.
Kan ik defender deactiveren om het op te lossen?

Groet, Herman
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Siepel schreef: 12 dec 2017 18:35 Plotseling verschenen er vandaag onderstaande 2 meldingen bij Kaspersky Free antivirus:
1) Some protection components are corrupted
2) Computer protection is paused
Kan je die meldingen nog terug vinden in Kaspersky (maak er dan eens een printsceen van)
Heeft dat te maken met een recentelijke windows 10 update, het lijkt er op dat defender geactiveerd is.
Kan ik defender deactiveren om het op te lossen?
Als Kaspersky verder goed werkt kan je dat proberen, anders verwijder je Kaspersky en installeer je hem opnieuw.
Dit komt wel eens meer voor met versie up0dates van Windows.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Siepel
Lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:58

Bedankt voor je advies.
Ik heb Kaspersky opnieuw geinstalleerd en alles lijkt naar tevredenheid te funktioneren.
Bedankt voor de geweldige support!

Vriendelijke groet, Herman
Met vriendelijke groet,

Herman
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Dat is mooi om te horen, bedankt en graag gedaan :)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Siepel
Lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:58

Enorm bedankt voor de geweldige ondersteuning inzake deze!
Geweldig hoor!

Groet, Herman
Met vriendelijke groet,

Herman

Terug naar “Software en Algemene vragen”