Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
mitchell
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 aug 2007 15:20

ZHPCleaner.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Voordat ik ga schoonmaken wil ik het volgende door nemen en of je weet dat dit op je pc staat.
De volgende items zijn altijd actief op de achtergrond en ook een gevaar voor je zelf omdat deze programma's poorten hebben open gezet:
1. Je gebruikt een HackTool.KMSpico, dit word gebruikt om een Windows programma legaal te laten werken (waarschijnlijk je Office).
Hiervoor zijn genoeg andere mogelijk heden of een gratis Office gaan gebruiken of een Licentie kopen wat bij één Office hoort Office Pro.
2. Akamai (ik weet niet waar jij het voor gebruikt) maar als ik alles zo lees neemt hij ook veel plaats in mop je pc.
Ook heeft hij poorten in gebruik en werkt het op de achtergrond waardoor jou pc steeds bezig is.
https://answers.microsoft.com/en-us/win ... 425d5658dc

Kijk ik ben geen politie agent maar ik zou dit allemaal niet op mijn pc willen hebben (vooral geen illegale programma's je zou maar bankzaken doen).
Maar om van je problemen af te komen zou je deze dingen allemaal moeten gaan verwijderen maar die keus laat ik aan jou.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Windows”