Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

dat heb ik nu al een paar keer gedaan en als ik op die Diskinfo klik krijg ik dus dit:
Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Start opnieuw het venster Windows Powershell (het blauwe venster).
Kopieer en plak daarin de code CD C:\Users\admde_000\desktop\CrystalDiskInfo6_5_2 en druk op de enter-toets.
Kopieer en plak nu de code .\DiskInfoX64 en druk op de enter-toets.
Start DiskInfoX64 nu wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Hoe kan ik kopiëren en plakken, want dat blauwe veld accepteert niet wat ik gekopieerd heb dus wat onder de rechtermuisknop zit/ Ik kan wel overtypen en omdat de spaties niet duidelijk waren heb ik verschillende mogelijkheden geprobeerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Hoe kan ik kopiëren en plakken,
Kopiëren kan met de toetscombinatie CTRL+C
Plakken met de toetscombinatie CTRL+V. Het blauwe scherm accepteert beide toetscombinaties.

In je 1e screenshot is de 1e regel goed gegaan. In de 2e regel heb je een typfout gemaakt door de K weg te laten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Nu met die combi knoppen gedaan. Maar ook geen resultaat geboekt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

In je laatste screenshot mist weer een K bij de 2e code: .\DiskInfoX64.
Kijk nog eens goed en probeer het nog eens.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Zowel in je eerste opmerking als nu zie ik absoluut geen ontbrekende letter. Er staat gewoon Diskinfo bovendien heb ik het gekopieerd en geplakt met die combitoetsen. Dus dan kan een letter niet zomaar wegvallen. Ik zal het nog een keer doen, maar ik zie overal complete woorden staan en geen ontbrekende "k"'s .
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Hier ontbrak inderdaad die k.

Dat is van een eerder screenshot. Het is wat lastig om die schermafbeeldingen te onderscheiden. Ik moet ze eigenlijk eerst openen want ze staan niet mooi op volgorde.
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Het is een klus om die schermafbeeldingen te verwijderen, want het duizelt me. Je moet ze eerst openen en dan pas komt die mogelijkheid. Enfin.... nu dus uitsluitend met CTRL C en CTRL V gedaan. En ik ga er vanuit dat die . erbij behoort.

Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Je hebt een nogal apart probleem. Bestanden zijn er wel maar om de 1 of andere manier kan het systeem (Windows) ze niet vinden.

Download met Internet Explorer 11 het programma Afbeelding OTL en bewaar het op je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's zodat het programma ongestoord zijn werk kan doen.
Dubbelklik op OTL.com om het programma te starten.
Zet een vinkje bij Scan All Users.
Klik op de knop Quick Scan.
Verander verder geen instellingen van OTL. De scan zal niet heel erg lang duren.

Na de scan zullen twee kladblok-vensters geopend worden, OTL.txt en Extras.txt.
Deze bestanden zijn opgeslagen in dezelfde locatie als OTL.
Sluit beide logbestanden.
Post beide bestanden als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Ik hoop dat ik de goeie heb gedownload.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Beste, beste Peter. Tot nu toe heb je mij fantastisch geholpen, maar als je er genoeg van hebt gooien we gewoon de handdoek in de ring want dit kost jou zoveel tijd. Dan breng ik hem wel een keertje weg hoor. Het is jammer want het is de nieuwste laptop die we hebben en heel weinig gebruikt, er staat ook bijna niets op. Je mag ook teamvieweren, maar ik heb de paswoorden en de bankrekeningen erop staan dus dat is wat lastig denk ik. Zelfs de oude Vista en de XP doet het nog goed en de Medion ook ,maar dit kreng heeft een heksje in zich zitten wat er maar niet uit wil. Ik neem je niks kwalijk als je ermee stopt. Misschien heb je nog een collega die er fris tegenaan wil kijken. Geniet ook van de laatste dag mooi weer. Hartelijk dank tot nu toe. Ik laat de keuze aan jou.
Met vr. gr. Wilsophie
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Je hebt OTL.exe gedownload, niet OTL.com. De downloadlink die ik gaf download OTL.com.
Probeer het nogmaals.

We geven niet zo snel op.

Als je nog garantie op deze laptop hebt kan je dat overwegen. Houdt er rekening mee dat er waarschijnlijk een nieuwe installatie gedaan wordt en bestaande gegevens verloren gaan. Het maken van een backup van persoonlijke bestanden is daarom aan te raden.

Teamviewer gebruiken is een optie. Dit kunnen we beter via een privé-bericht overleggen.
Van je wachtwoorden en bankrekeningen wil ik niets weten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”