Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Goededag.
Op deze Acer laptop die met hulp van u helemaal in orde is probeer ik al een tijdje de installatie cd te installeren van de Canon Pixma 3150 maar dan zegt hij steeds dat het printerstuurprogramma al in gebruik is. Na wat zoeken heb ik een stuurprogramma op internet opgezocht en dan zegt hij dat hij dat niet kan installeren omdat de drivers ontbreken. Daar heb ik ook naar gezocht maar ik zoek niet goed genoeg denk ik. De installatiecd is voor Windows en intussen heb ik Windows 10 ook is de printer al verbonden met Wifi want hij doet het wel met de Medion laptop. Heeft iemand een suggestie wat ik fout doe?
Gebruikersavatar
Wilsophie
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 dec 2009 19:49

Ik heb nu een paar weken gewacht, maar waarom krijg ik geen antwoord?
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ik heb nu een paar weken gewacht, maar waarom krijg ik geen antwoord?
Er zijn op dit moment weinig helpers op dit forum voor de secties Software en Hardware.
Ik raad je daarom aan je vraag te stellen op dit bevriende forum: PC Web Plus: Hardware & Randapparatuur.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Software en Algemene vragen”