Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Het gebeurt na een bepaalde tijd, afhankelijk van de websites.
Ik krijg alleen de melding. Ach, uw tabblad is zojuist gecrasht. En krijg ik de keuze om het te herstellen
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Hallo,

Ben effen weggeweest. Ik heb intussen de aanbevelingen van firefox uitgevoerd, helaas geen beterschap.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Welke browsers gebruik je nog meer en geven die hetzelfde probleem ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Effe geprobeerd. Edge en IE vallen gewoon meteen uit
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Heb je een herstelpunt wat je kan gebruiken ?
Van voor de datum dat je deze problemen hebt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Nee, laatste herstelpunt dateert op 12/8
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Vertel hoe het hierna gaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Hierbij Fixlog. Nu even afwachten. Soms duurt het langer dan anders voor browser crasht
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Dat is goed, we wachten af.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Helaas, crashes blijven
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

We gaan opnieuw kijken of een fout gelogd is.

Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Het kan zijn dat de tool eerst bijgewerkt wordt, wacht dan tot dit klaar is.
Zorg dat de optie Addition.txt is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Hier de logjes
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Stap 1:
Zorg dat je antivirus programma Windows Defender up-to-date is en doe dan een complete systeemscan.
Vertel het resultaat hiervan.

Stap 2:
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Indien een popup van "Gebruikersaccountbeheer" verschijnt, klik op Ja.
Een zwart venster verschijnt.
Kopieer en plak onderstaande code in het zwarte venster en druk daarna op de enter-toets.

Code: Selecteer alles

wmic service get name,displayname,pathname,exitcode > "%USERPROFILE%\desktop\services.txt"
Na afloop staat een bestand op je bureaublad met de naam services.txt.
Voeg dit bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
zochar
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:43

Hierbij Services.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”