Welkom,
Er zijn nogal wat programma's geïnstalleerd waarvan onderdelen continu actief zijn. Dit kost processorkracht en kan voor vertraging zorgen. De-installeer de programma's die je niet meer gebruikt.
Is het nodig om TightVnc, UltraVnc, LogMeIn en TeamViewer op deze computer te gebruiken ?
Zijn "ESET Security" en "FortiClient" beide noodzakelijk ?
Er is ook een aanpassing aanwezig om een product van Adobe niet legitiem te gebruiken. Verwijder deze aanpassing.
Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via
Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
- Trusteer Eindpuntbeveiliging <-- dit programma wordt niet meer bijgewerkt.
- UltraVnc <-- TightVNC is ook geinstalleerd, deze lijkt me daarom overbodig.
- VdhCoApp 1.2.4
Herstart de computer.
Stap 2:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download de bijlage
fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op
FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop
Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als
bijlage toe aan je volgend bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.