Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
furax01
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:54

Beste elke keer ik mijn printer wil gebruiken moet ik een probleemoplossing starten of een nieuwe installatie van de software of soms maakt de printer geen verbinding met de pc . Alvast bedankt voor de hulp
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

furax01 schreef: 02 jan 2020 11:35 Beste elke keer ik mijn printer wil gebruiken moet ik een probleemoplossing starten of een nieuwe installatie van de software of soms maakt de printer geen verbinding met de pc . Alvast bedankt voor de hulp
Dit is wel heel weinig info.
Wat voor printer is het en welk merk/type ?
Gebruik je nog Windows 7 ?
Hoe is de printer aangesloten op het netwerk (bedraad of via wifi) ?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
furax01
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:54

Een hp envy 5640 via wifi en pc draaid op win 10. De vorige pc draaide ook op win 10 en daar hadden we geen problemen mee.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

furax01 schreef: 02 jan 2020 13:37 Een hp envy 5640 via wifi en pc draaid op win 10. De vorige pc draaide ook op win 10 en daar hadden we geen problemen mee.
Dus dit is een nieuwe pc, meestal moet dan een printer helemaal opnieuw geïnstalleerd worden en aangemeld worden met de installatie CD of software.

Die je hier kan downloaden: https://support.hp.com/nl-nl/drivers/se ... el/6583034

Kies de:
Software en drivers met volledige functionaliteit voor HP ENVY 5640 e-All-in-One printerserie
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Hardware en Randapparatuur”