Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
bloodraider
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:12

het beste voorbeeld dat ik kan geven is als ik minecraft speel dat het net is of er opeens op de esc key word gedrukt men vraga is nu hoe pak ik dit probleem het best aan ?
mvg ns
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Dit probleem kan aan vele dingen liggen zowel aan de software als hardware, heb je iets veranderd voor dit probleem begon?

Download de AfbeeldingFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
bloodraider
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:12

bij deze de bestanden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Waarom is jou Windows 8.1 Pro niet geactiveerd?

Command-line arguments:
RuleId=eeba1977-569e-4571-b639-7623d8bfecc0;Action=AutoActivate;AppId=55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f;SkuId=c06b6981-d7fd-4a35-b7b4-054742b7af67;NotificationInterval=1440;Trigger=NetworkAvailable
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
bloodraider
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:12

mijn abonement stopte op 21 maart dit jaar en weet niet hoe ik het weer vernieuw
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

bloodraider schreef: 11 apr 2020 13:09 mijn abonement stopte op 21 maart dit jaar en weet niet hoe ik het weer vernieuw
Windows 8.1 Pro heeft geen abonnement, Windows 8.1 Pro word via een licentie geactiveerd.
Een licentie word bij een voorgeinstalleerde pc mee gegeven door een vaak sticker ervan op de pc.
Is op deze pc later of los Windows 8.1 Pro later geïnstalleerd zal je en lossen licentie moeten kopen.
Bv hier: https://www.ictofficecentre.nl/windows/ ... ndows-8-1/

Wij als site nemen geen enkele verantwoording als er problemen zijn via een licentie site.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
bloodraider
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:12

deze pc is +- een paar maand geleden 2dehands gekocht
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

bloodraider schreef: 11 apr 2020 15:04 deze pc is +- een paar maand geleden 2dehands gekocht
Oke, dan is er een illegale Windows op gezet. Dit gebeurt vaak om zo een pc schoon door te verkopen.
Dan is het zeker belangrijk om een licentie te kopen en Windows te activeren.
Anders ben je een gevaar voor jezelf en andere omdat je vatbaar bent voor virussen.
Dus zorg eerst ervoor dat deze Windows legaal word en zo ook weer gebruik kan maken van de Windows update
voor een stabieler systeem.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Software en Algemene vragen”