Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Het heeft het probleem niet verholpen maar er gebeurde wel iets. Omdat het probleem dus mogelijk aan de monitor ligt heb ik een andere geleend en aangesloten. Deze geeft geen problemen. Ik vermoed dat ik aan een nieuwe monitor toe ben.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Moray schreef: 27 okt 2021 19:35 Het heeft het probleem niet verholpen maar er gebeurde wel iets. Omdat het probleem dus mogelijk aan de monitor ligt heb ik een andere geleend en aangesloten. Deze geeft geen problemen. Ik vermoed dat ik aan een nieuwe monitor toe ben.
Ja dat denk ik dat ook want die rest had dan moeten helpen.
Dan mag je de laatste stap doen:

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Veel dank voor de hulp! Ik zou er waarschijnlijk zelf niet achter gekomen zijn dat de monitor het probleem is en niet de PC.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Moray schreef: 28 okt 2021 15:20 Veel dank voor de hulp! Ik zou er waarschijnlijk zelf niet achter gekomen zijn dat de monitor het probleem is en niet de PC.
Bedankt en graag gedaan :D
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”