Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
albertos
Lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 feb 2013 17:50

Ik had stuk of 30 gelezen en 10 ongelezen emails in mijn inbox. Opeens was mijn inbox leeg. Vond ze ook niet terug in mijn prullenbak of als spam.

Na een beetje zoeken op het web kwam ik de functies IS:unread en IS:Read tegen. En ja hoor ze stonden nog allemaal in mijn inbox.

Ondertussen ontving ik nieuwe mails in mijn inbox en na gelezen te hebben waren die ook opeens onzichtbaar. Het zelfde deed zich voor op mijn smartphone.
Na wat zitten te pielen (met die 2 functies) bleven opeens nieuw binnengekomen en gelezen emails weer zichtbaar in mijn Inbox achter. Doch alle anderen zijn nog steeds onzichtbaar.

Ik kwam een paar onzichtbare tegen met de tab ‘Inbox’ ervoor, geselecteerd en tevens andere onzichtbare zonder die tab. Doch helaas kon ik geen tab Inbox vinden. Waarschijnlijk omdat Gmail weet ze bevinden zich reeds in mijn Inbox.

Alle andere mappen welke ik of Gmail aangemaakt hebben gedragen zich normaal.

Rara hoe kan dit? Hoe krijg ik mijn nog steeds onzichtbare emails weer blijvend zichtbaar?

Thanks.

Terug naar “Internet en Netwerken”