Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

jacanape schreef: 20 mei 2023 13:32 Scarlet trio: download tot 70 Mbps
upload tot 10 Mbps
Dan klopt de speedtest.

Of firefox beter werkt? lijkt me wel, maar voor de zekerheid ga ik nog even afwachten
Dan hoor ik het wel :D
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
jacanape
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 mar 2011 14:33

Ik heb de PC eens opnieuw opgestart.
Het lijkt alsof er op de achtergrond iets gaande is wat alles vertraagt.
Webpagina's openen verloopt erg moeizaam.

Ook gewone programma's openen trager.

Als ik in taakbeheer ga kijken ziet alles er toch normaal uit.

Na een tijdje (5à10min) is alles dan weer normaal en openen de webpagina's ook vlotter.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Doe eens een clean boot:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken. (noteer wel eerst wat allemaal is ingeschakeld)
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.
Hoe werkt de pc nu?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
jacanape
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 mar 2011 14:33

Hallo, het lijkt nu wel opgelost.
Ik ga nog een tijdje afwachten en laat iets weten als 't definitief opgelost is.

Moet ik verder nog iets ondernemen?

Bedankt alvast voor je service!
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

jacanape schreef: 24 mei 2023 16:19 Hallo, het lijkt nu wel opgelost.

Moet ik verder nog iets ondernemen?
Zet wel je virusscanner aan (als die ook is uitgeschakeld)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”