Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

My Web Search

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
DaktaRi
Lid
Besturingssysteem: Windows XP Prof.
Bescherming: Spybot

My Web Search

Bericht door DaktaRi » 08 nov 2010 20:08

Ik word er gestoord van. Op mijn laptop word ik al enige weken geteisterd door een stomme toolbar van My Web Search. Verwijderen uit software mag niet baten. Ook sporen die het na heeft gelaten in diverse mappen op de C:schijf, heb ik verwijderd maar geeft geen resultaat. Zelfs het scannen met diverse spybot progjes, nix noppes nada...................
HELLUP hoe kom ik hier vanaf? Ik wil mijn eigen startpagina terug! Wie weet raad.
Afbeelding

DaktaRi
Lid

Re: My Web Search

Bericht door DaktaRi » 08 nov 2010 20:13

DaktaRi schreef:Ik word er gestoord van. Op mijn laptop word ik al enige weken geteisterd door een stomme toolbar van My Web Search. Verwijderen uit software mag niet baten. Ook sporen die het na heeft gelaten in diverse mappen op de C:schijf, heb ik verwijderd maar geeft geen resultaat. Zelfs het scannen met diverse spybot progjes, nix noppes nada...................
HELLUP hoe kom ik hier vanaf? Ik wil mijn eigen startpagina terug! Wie weet raad.
Afbeelding
Het zal hier ongetwijfeld al voorbij gekomen zijn, maar de zoekfunctie levert mij niets op..... :roll:

woudje100
Collega Helper
Besturingssysteem: Windows 7
Bescherming: .

Bericht door woudje100 » 09 nov 2010 13:16

Hallo,

Doorloop deze handleiding en plaats het HijackThis logje in een nieuw topic in dit(klik) subforum. :wink:

Woudje100
AfbeeldingAvira AntiVir zonder reclame

Goed geholpen ? Overweeg dan een vrijblijvende donatie.. Bedankjes i.p.v. Donatie kan ook. :)

DaktaRi
Lid

Bericht door DaktaRi » 10 nov 2010 21:14

Oeps..........dit is voor mij hogere krijgskunde. Moet ik even hulp bij gaan zoeken.
Wordt aan gewerkt, ThnX!

Pieces
Lid
Besturingssysteem: Windows
Bescherming: Windows Firewall

Bericht door Pieces » 12 nov 2010 19:23

Een toolbar kun je altijd verwijderen als je met je muiscursur op de werkbalk in explorer gaat staan en dan rechts klikt met je muisknop.
Zodra je met je rechter muisknop op die werkbalk klikt zie je web search staan, haal het vinkje daar weg en je bent van die web search toolbar af.
Zelfs via Hijackthis kun je dit nog weghalen, geen enkel probleem.
Maar ik heb gezien dat een begeleid helper jou al een link gegeven hebt naar de hijackthis sectie, ik raad je aan om zijn instructies te volgen.
Vergeet alleen niet de nieuwste versie te downloaden; versie 2.04 van Trend Micro.

Plaats reactie