Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Nomad500
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2010 16:17

Ik heb een Sitecom wireless adaptor 300 n op mijn Pc. Sinds vanmiddag blijft het "hangen "op netwerkadres verkrijgen". Ik heb dan geen internet. Als je de adaptor eruit haalt en er weer inplugt vind het wel je adres en start door en heb ik internet.
Iemand enig idee ?
We hebben internet via UPC en alles werkt normaal vlgs de klantenservice. Er is alleen een probleem op de pc en niet op de laptops.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Welke Windows-versie?

en doe het volgende: download MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

"Farbar MiniToolBox" gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start het tool middels dubbelklik op "MiniToolBox.exe".
    • Windows Vista en Windows 7: start het tool middels rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Users, Partitions and Memory size.
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dient Firefox afgesloten te zijn!
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Internet en Netwerken”