Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Gwenno
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2012 15:50

Hallo,

Mijn zusje heeft een pentium 4 computer waarop ik een computerspel wilde gaan installeren. Het viel mij echter op dat de computer erg traag was dus heb ik eerst wat ruimte op de schijf vrijgemaakt en Ccleaner gedownload en gerund met de standaardinstellingen. Daarna heb ik het spel League of Legends gedownload en geinstalleerd. tegen het einde van de installatie viel de PC uit en herstarte zichzelf. Vervolgens had de computer geen toegang meer tot internet, dat is nu nog steeds zo. De computer geeft aan dat hij gewoon verbinding heeft maar geen enkel programma kan contact maken met internet, inclusief haar MCcaffee firewall zelf. Ook het uitzetten van de firewall mocht niet baten. Pingen naar de server gaat goed. Al het andere niet. Herinstellen van het IP en dat soort zaken hebben we al geprobeerd. Automatisch de verbinding laten herstellen via de vele helpfuncties die een computer bezit hielp ook niet.

Hebben jullie nog ideeën over wat er aan de hand kan zijn? De server en de kabel zijn goed, dit hebben we gechecked met een andere PC.

M.V.G

Gwenno Schat

Terug naar “Internet en Netwerken”