Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Wat begrijp je niet - hoe precies te werk gaan bij installatie?
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
knien
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 aug 2013 21:27

Ik heb twee harde schijven . De interne harde schijf eerste is verdeeld in 3 partities C: , D, en F.
Op c staat windows en alle geïnstalleerde programma's. Op D de Data en op F de recover instellingen van de fabriek ( vista).
E is de externe harde schijf die ik gebruik om mijn data te back-uppen. Als ik het goed begrijp moet ik eerst mijn vista installeren en daarna de update windows 7. bij de installatie van vista zal mijn c schijf opnieuw geformatteerd worden en moet ik dus alle programma's ook opnieuw installeren. Maar ik lees dat er twee partities gemaakt worden waarom is dat nodig en als dit geen nut heeft hoe kan ik dat dan zorgen dat dit niet gebeurt.
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

Dan heb jij jouw Windows 7 versies nog nooit op de juiste wijze geïnstalleerd, anders zou je weten dat er een 100MB partitie wordt aangemaakt met daarin opstartherstel en de bootbestanden.
De rest van de partitie is dan voor het besturingssysteem.

Maar allereerst laat jij de Windows 8 Upgrade advisor jouw PC onderzoeken, of jouw PC wel geschikt is voor Windows 8.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.
Gebruikersavatar
RENE Dell
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2013 20:07

Mijn computer Microsoft Security Essentials vind twee Trojans 32 maar ze worden gededecteerd maar ik kan ze niet verwijderen wat nu gedaan ?
Normaal is deze pc niet veel in gebruik daar mijn beveiligings cameras erop staan
Wie kan helpen,is niet op deze pc is op mijn
Gebruikersavatar
Abraham54
Collega Helper
Berichten: 2755
Lid geworden op: 15 feb 2010 21:00
Contacteer: Website

@ RENE Dell: je post in een bestaand topic, dat niets van doen heeft met jouw probleem.
Post een nieuw topic in RSIT/DDS/HijackThis logfiles, zodat jouw probleem goed onderhanden kan worden genomen.
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Terug naar “Internet en Netwerken”