Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Danny78
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 feb 2014 18:10

Abraham54 ... heb een foto gemaakt van het bewuste blauwe scherm dat ik soms krijg.
Door de verwijdering van comodo moeten herstarten en ik had het weer !

foto url =>

http://www.imgdumper.nl/uploads7/5314d2 ... C04990.JPG

Ik hoop echt dat dit niks erg is en het geen kwaad kan, en snel opgelost is ook :lol:

Ook geen zin om nog maar eens alles opnieuw te moeten instaleren :wink:

Is dit software of hardware ?
Gebruikersavatar
Danny78
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 feb 2014 18:10

Ik heb ondertussen de nvidia drivers via de normale manier verwijderd, dan via een tool laten opkuisen (driver sweeper)
Dan heb ik de laatste nieuwe versie geinstaleerd ... toch had ik nog steeds het blauwe scherm.

Wat mij opviel als ik bij systeem ging kijken is dat ik onder system devices 2x microsoft UAA bus driver for high definition zag staan ! MAAR een van de 2 wel geel aangeduid dus een probleem !!!

En nu heb ik de bios maar een update gegeven, van versie 301 - 30-10-2005 naar versie 0501 27-03-2006
er is nog een versie daarna maar die is beta en dat wou ik niet !

En die fout is weg ... hopelijk is nu het probleem opgelost !!!! heb nu al een keer of 3 herstart en niets ... duimen ??? :lol:

Ik weet het niet maar ongetwijfeld zullen jullie hier met meer zekerheid kunnen op antwoorden ?

mvg,

Danny
Gebruikersavatar
Danny78
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 feb 2014 18:10

Volgens mij is dat probleem ook opgelost nu ... na de bios update begon die na herstart dus ineens nieuwe harde te instaleren en dat bleek audio ... dus die 2de microsoft UAA bus driver for high definition waar een probleem mee was.

Ergens een fout in de bios geslopen ????

deze bios ondersteund ook andere processoren !!!
Gebruikersavatar
Danny78
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 feb 2014 18:10

enige dat ik nu nog heb, soms reclame over de pagina van een site die ik vroeger niet zag ...
Gebruikersavatar
Danny78
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 feb 2014 18:10

topic mag dicht, opgelost !!!!

biosupdate en toen instaleerde hij de drivers ... voordien pci device verwijderd en herkende het wel maar telkens probleem erop ...

mvg,

Danny

Terug naar “Blauwe schermen en opstartproblemen”