Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
DarJulIs
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 nov 2006 03:46

Beste mensen, de beste wensen nog.
Ik ben ook gevallen voor Windows 10 en heb het op mijn laptop gezet. Sindsdien kan ik niet meer draadloos printen. Alles verwijderd, opnieuw installeren, maar het geeft steeds aan dat er een fout is, maar niet welke fout. Probleemoplosser geeft aan dat alles correct werkt.
Ik hoor graag van een van jullie hoe ik naar mijn oude vertrouwde Windows XP terug kan. Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Eric
Site Admin
Berichten: 3069
Lid geworden op: 13 apr 2005 15:54
Contacteer: Website

Het lijkt me niet verstandig om zowiezo terug te gaan naar XP want die wordt niet meer ondersteund door Windows en geeft dus te veel risico.
****Afbeelding****
Doneren kan hier :wink:
traagheidtips
Dit is geen link, erop klikken is zinloos.
Hitmanpro"Alert"
Gebruikersavatar
DarJulIs
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 nov 2006 03:46

Oke. Ik zal hiermee moeten leren omgaan dan. Het is wel frustrerend dat het lijkt alsof mijn printer niet ondersteund wordt. Heel raar.
Gebruikersavatar
Eric
Site Admin
Berichten: 3069
Lid geworden op: 13 apr 2005 15:54
Contacteer: Website

Welke printer spreken wij over ?
****Afbeelding****
Doneren kan hier :wink:
traagheidtips
Dit is geen link, erop klikken is zinloos.
Hitmanpro"Alert"
Gebruikersavatar
DarJulIs
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 nov 2006 03:46

DarJulIs schreef:Beste mensen, de beste wensen nog.
Ik ben ook gevallen voor Windows 10 en heb het op mijn laptop gezet. Sindsdien kan ik niet meer draadloos printen. Alles verwijderd, opnieuw installeren, maar het geeft steeds aan dat er een fout is, maar niet welke fout. Probleemoplosser geeft aan dat alles correct werkt.
Ik hoor graag van een van jullie hoe ik naar mijn oude vertrouwde Windows XP terug kan. Alvast bedankt!
HP 2540 gekocht in 2014 en werkte prima. Sinds ik Windows 10 heb kan ik niet meer draadloos printen. Alleen via USB is printen mogelijk. Printeropdrachten vanaf mijn mobiele telefoon gaat wel. Ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, verschillende keren, maar het systeem blijft aangeven dat ''tussenkomst beheerder nodig is''. Het systeem geeft niet aan wat het probleem is. Probleemoplosser geeft aan dat het apparaat correct werkt. Inmiddels heb ik een andere printer besteld. Morgen komt het binnen.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Lees deze HP informatie eens.

Lukt het daarmee ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
DarJulIs
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 nov 2006 03:46

Excuses voor de late reactie. Familie omstandigheden.
Inmiddels heb ik een andere printer en die doet het prima.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Prima, dan wordt dit topic gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Windows”