Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Dell D830 heb ik die bij W7 telkens wel herstarte . Door onwetend een uitval van Telenet en de routers 2 X te hebben gereset dacht weer aan slecht afsluiten en nauwelijks een correcte hertstart van de laptop.
Door blijvend te drukken op de grote knop doven zijn lichtjes uiteindelijk. En gisteren heb ik hertsteld naar W 10 zodat er veel prog's weg zijn . 1 Maal maar geen 2 X doe ik dat nog(uren prossen).
Omdat voor mijn Dell toch geen W 10 drivers zijn ben ik van plan terug naar W 7 tenzij er oplossingen zijn.(Dank)
Gebruikersavatar
Cloak
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mei 2016 02:27

Hoi Spion,

Je zou kunnen proberen de drivers te downloaden van de DELL website voor Windows 7
Vervolgens kun je de drivers zelf uitpakken als ze in zip/rar of een ander compressie formaat hebben, ga dan naar apparaatbeheer in Windows 10.
makkelijkst is Windows toets + X vanuit het pop-up menu klik apparaatbeheer.
ga dan op zoek naar het apparaat waar je de driver van wilt installeren en kies ervoor om zelf een locatie op te geven, blader naar de door jouw uitgepakte locatie van je driver bestanden let er op dat je de map die je kiest ook de eventueel onderliggende mappen gescand worden.
Negeer eventuele waarschuwingen over niet ondertekend driver bestand.
Gebruikersavatar
Spion
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 sep 2012 22:23

Er zijn nog van die items van de zogezegde moderne W10 , geen stereo meer van usb draaitafel.
Dus W10 is een push-middel om nieuwe hardware te kopen omdat mijn laptop niet meer ondersteund word (zeg het niet voort)
Gebruikersavatar
Cloak
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mei 2016 02:27

Beste spion,
Het wel of geen push middel van het kopen voor alternatieve hardware laat ik in het midden simpelweg omdat je zelf kiest voor de upgrade naar Windows 10 , tevens word er geadviseerd van te voren al je randapparatuur dus ook de usb draaitafel aan te sluiten zodat er gekeken naar worden wat wel en niet werkt na de upgrade.

Om terug te komen op het probleem even een vraag is het gelukt de betredende win 7 driver te installeren? en welke driver is er benodigd voor de usb draaitafel heb je voor mij merk/type serienummer info om het zoeken naar een juist werkende driver te vergemakkelijken.

Terug naar “Windows”