Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
MVDB92
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2017 02:04

Hallo

Ik zit al een hele tijd met dit probleem en krijg het maar niet opgelost.
Als ik verbonden ben, werkt het allemaal zeer goed maar de korte dis & reconnects zijn super irritant, vooral tijdens het online gamen.
Zowat alle voorgestelde oplossingen die ik kon terugvinden hebben me niet verder geholpen.

Logboek (14000+ gebeurtenissen): https://imgur.com/a/kdbul
Requires further installation?: https://imgur.com/a/l8TT9
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" gaat de "definities laden" wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Geselecteerde in quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
MVDB92
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2017 02:04

Bedankt voor de reactie!

Hier is het rapport:
scan_171017-001214.txt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Kan je de pc eens bedraad aansluiten en dan testen?

Doe met wifi en bedraad eens een speedtest.

Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op TEST STARTEN.
Wacht tot dit klaar is en klik dan op DIT RESULTAAT DELEN.
Klik vervolgens op het tabblad FORUM en daarna op KOPIËREN en plak de link in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
MVDB92
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2017 02:04

Bedraad werkt jammer genoeg niet meer, daarom ben ik overgeschakeld op Wi-Fi.
Het is plots gestopt met werken, ik heb 4 verschillende ethernet kabels getest maar steeds zonder resultaat.

http://beta.speedtest.net/result/6715670979
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

MVDB92 schreef: 18 okt 2017 02:42 Bedraad werkt jammer genoeg niet meer, daarom ben ik overgeschakeld op Wi-Fi.
Het is plots gestopt met werken, ik heb 4 verschillende ethernet kabels getest maar steeds zonder resultaat.
Is dit eens nagekeken, staan er gele vraag tekens bij apparaatbeheer, een losse of vaste Network Interface Cards (zo iets bedoel ik met losse) https://www.newegg.com/global/nl/Produc ... 6833106121

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Internet en Netwerken”