Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

moet ik die gegevens op het kladblok dan plakken in dat zwarte scherm ms dos of zo?
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Nadat je het in kladblok hebt geplakt, sla je het op op het bureaublad en noem je het bv. fotoview.reg
Dan dubbelklik je fotoview.reg en herstart je je systeem.

(Mocht het niet lukken; ik wil me er verder niet meer mee bemoeien, omdat het advies van 1 helper overzichtelijker is. Volg dus de adviezen van smeenk)
Afbeelding
Gebruikersavatar
smeenk
Lid van verdienste
Berichten: 2383
Lid geworden op: 08 feb 2006 11:42
Contacteer: Facebook

Geen problemen mee dorado, het sfcdetails.txt geeft ook niet echt aan wat het probleem is.
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

hallo smeenk.
bedankt voor jou hulp tot zover.

hallo dorado
ik ben nu zover dat ik hem kan samenvoegen waarna een waarschuwing komt als het wel vetrouwd is en dan geeft hij de volgende info.

kan c:\users\simon\desktop\fotovirue.reg niet importeren:het opgegeven bestand is geen registerscript.
u kunt alleen binaire registerbestanden importeren vanuit de register-editor.
Gebruikersavatar
dorado
Lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 21 apr 2013 09:53

Doe hetzelfde eens in de veilige modus?
Afbeelding
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

in de veilige modus lukt het ook niet en zegt hij hetzelfde.
Gebruikersavatar
smeenk
Lid van verdienste
Berichten: 2383
Lid geworden op: 08 feb 2006 11:42
Contacteer: Facebook

Hier nog een andere link:
https://www.askvg.com/tip-restoring-win ... indows-10/
Daar staan meerdere links naar zip-bestanden die reg-bestanden bevatten.
Bovenstaande link werkt kennelijk niet rechtstreeks anuit dit forum, wanneer je de link kopieert en daarna in de adresbalk an je browser plakt werkt hij wel.

Add-Open-With-Windows-Photo-Viewer-Option.zip

Add-Windows-Photo-Viewer-in-Open-With-List.zip

Restore-Windows-Photo-Viewer-in-Windows-10.zip
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

eerst bedankt dorado.
zal het morgen weer proberen.
je hoort nog van mij.
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

bedankt eerst weer smeenk
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

Registerscript om de functionaliteit "Windows Photo Viewer" in Windows 10 te herstellen.
deze link heb ik gebruikt voor het register.
de pc meld ook dat het gelukt is , maar voor mij lukt het nog niet.
geen verandering bij gebruik dubbelklik.
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

het register nagekeken,dat klopt wel.
net zoals in het voorbeeld zijn er meer bijgekomen bij file Association.
Gebruikersavatar
smeenk
Lid van verdienste
Berichten: 2383
Lid geworden op: 08 feb 2006 11:42
Contacteer: Facebook

Rechtsklikken op een foto en kiezen voor "Openen met" dan de Windows Photo Viewer selecteren, een vinkje zetten bij "Dit programma altijd gebruiken" en dan op OK klikken.

Afbeelding
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

hallo smeenk
rechts klikken doet het wel met ''openen met''
maar dubbelklikken nog niet , dan komt steeds weer het beeld van hoe wilt u deze app. openen [jouw voorbeeld]
Gebruikersavatar
smeenk
Lid van verdienste
Berichten: 2383
Lid geworden op: 08 feb 2006 11:42
Contacteer: Facebook

Het vinkje blijft niet staan(als ik het goed begrijp?)

Onderstaande link lijkt hetzelfde probleem te zijn:
https://partnersupport.microsoft.com/en ... 4b6d035b37

Daar lijkt het niet opgelost te zijn :(
Gebruikersavatar
simon001
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 mar 2018 21:03

inderdaad het vinkje blijft niet staan.
komt steeds weer met het zelfde scherm [jou voorbeeld]

Terug naar “Software en Algemene vragen”