Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Traag met alles

Plaats hier uw logfile(s) en omschrijf zo goed mogelijk uw problemen.
Plaats reactie
Floppybird
Lid
Besturingssysteem: Windows 8
Bescherming: Microsoft Security Essentials

Traag met alles

Bericht door Floppybird » 29 apr 2018 15:37

Goedemiddag,

Ik zit met een trage computer. Bij alle acties die ik doe, elke muisklik, moet ik lang wachten op reactie. Misschien dat jullie raad weten. De logbestanden heb ik bijgevoegd.
Met vriendelijke groet, Fabian
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

PeterJ
Moderator

Re: Traag met alles

Bericht door PeterJ » 29 apr 2018 18:09

Welkom,

Er is een hacktool aanwezig om Windows en/of Office niet legitiem te gebruiken.
Hacktools kunnen je systeem trager en ook onveiliger maken.
Ga je akkoord met de controle en opschonen van je computer waarmee ook de hacktool verwijdert zal worden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Floppybird
Lid
Besturingssysteem: Windows 8
Bescherming: Microsoft Security Essentials

Bericht door Floppybird » 29 apr 2018 22:07

Dit was de vorige keer ook niet nodig. Liever niet...

PeterJ
Moderator

Bericht door PeterJ » 30 apr 2018 21:22

Tja, het is tegen de regels om mensen met een illegaal Windows besturingssysteem te helpen.
Het is bovendien mogelijk dat tools die we gebruiken de hacktools of onderdelen zowiezo verwijderen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Plaats reactie