Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
mvdk
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 mei 2006 17:18

1. Zie bijlage.
2. Nee, helaas nog niet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Voer opnieuw de acties in dit bericht uit.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
mvdk
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 mei 2006 17:18

Het probleem zit 'm in de update van Windows, merk ik. Ik kies er voorlopig dan maar even voor om zonder iCloud te werken.
Bedankt voor de hulp!
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Oke, kunnen we dit topic afronden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
mvdk
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 mei 2006 17:18

ja
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Hernoem het bestand FRST64.exe naar Uninstall.exe en start het vervolgens. FRST zal de eigen logbestanden en zichzelf dan opruimen.
Herstart de computer als daarom gevraagd wordt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”