Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

Wat is "program" in startup menu ? hoort dat daar?

screenshot geupload naar imgdumper

https://www.imgdumper.nl/uploads9/610f9 ... rogram.png
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Download ZHPDiag 2021 via deze link: ZHPDiag
Bewaar het op je bureaublad.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag. Afbeelding ZHPDiag uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPDiag3.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op "I agree" in het openingsscherm "TERMS OF USE".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

kan dat niet instaleren want er is niet genoeg memory???? lijkt me niet juist

als ik er op klik en run als administrator zegtie dat er een update is. als ik daarop klik om te downloaden zegtie dat er niet genoeg memory is.

https://www.imgdumper.nl/uploads9/61104 ... update.png

https://www.imgdumper.nl/uploads9/61104 ... memory.png
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Apart.
Verbreek eerst de internet verbinding en start daarna ZHPDiag3.exe nog eens. Lukt het scannen dan wel
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

De scan start nu wel echter ontstaat er een fout in het programma.
Herstel de internet verbinding zodra de scan gestart is. Wordt de scan dan wel volledig doorlopen ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

nope
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Voer een nieuwe scan met FRST uit.
Post de logbestanden FRST.txt en Addition.txt als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

Heb inmidels een neiuw modem mogen ontvangen van ziggo waardoor ik een nieuw ip zal krijgen en een router gekocht ook nog niet geinstalleerd ik heb ook vpn maar wederom ook nog niet geinstalleerd. Ik ga mijn xbox factory resetten en verder weet ik het niet meer.

heb de log files bijgevoegd. Ik word volgens mij via mijn xbox ge dddossed en ik denk dat vanaar uit ook de ddossen plaatsvinden


Ik heb gemerkt dat Ik ALLEEn mijn internet verlies als ik Apex Legends stream op twitch. Er worden op het spel zelf ook steeds nieuwe namen die op de mijne lijkenaangemaakt door iemand die nogal kwestend zijn. IK heb daarom ook mijn streaming software verwijderd en op nieuw geinstaleerd EN Apex Legends ook op mijn xbox. KOmende week ga ik de nieuwe hardware en vpn instaleren/ IK Hoop dat mijn laptop echt schoon is.

IK heb deze zaken overal gemeld waar nodig is.

IK vrees dat mijn ip gespoofd word om te misbruiken(ddossen) en ik zelf ge ddossed.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

De 2 logjes zien er schoon uit.
Ik word volgens mij via mijn xbox ge dddossed en ik denk dat vanaar uit ook de ddossen plaatsvinden
Kan je de xbox eens een week niet gebruiken. Misschien je provider dan aangeven of en wanneer het gebeurt. Dat kan je dan eens vergelijken met de periode dat de xbox uitstond.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

Al gedaan en het gebeurd echt alleen als ik apex op mijn xbox stream.. Dus ik ben online als het gebeurd het is echt persoonlijk. als ik offline speel en ze het niet zien dan gebeurd er niets als ik stream dan wel. maar alleen als ik apex legends stream. Heb het spel al verwijderd en op nieuw geinstaleerd en is niet meer gebeurd nog maar ik ga hem factory resetten voordat ik mijn nieuwe modem instaleer zodat ie schoon is voor ik er een nieuw ip op zet. ik heb misschien wel hulp nodig met het instaleren van mijn nieuwe router en modem e vpn o ik weet niet of jullie mij daarbij ook kunnen helpen. Het lijkt dat mijn laptop schoon is. Ik weet niet of ze mij via de website twitch kunnen ddossen maar ik hoop dat dat ook opgelost is met een nieuw ip achter een vpn.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Prima. Dan zijn we klaar met de controle.
Hernoem FRST64.exe naar Uninstall.exe en start het vervolgens. FRST zal zichzelf en zijn logbestanden opruimen.
Herstart de computer als daarom gevraagd wordt.
ik heb misschien wel hulp nodig met het installeren van mijn nieuwe router en modem e vpn o ik weet niet of jullie mij daarbij ook kunnen helpen.
Stel eventueel je vraag in een nieuw topic of op het bevriende forum https://www.pcwebplus.nl/phpbb/
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ik zie dat je inmiddels je vraag op pcwebplus.nl gesteld hebt: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopi ... 80&t=23399
Dit topic sluit ik daarom af.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

vandaag toch weer drie vreemde disconnects vlak na elkaar. is het mogelijk dat ik een rogue dhcp server op mijn systeem heb? ik kreeg een dhcp error op mijn router en zag 4 clients connected. Ik kon niet zo gauw alle info zien maar er zijn maar 3 devices verbonden met mijn router enige manier om dit eenvoudig of met een detectie opgramma op te sporen of er iets zit dat dit veroorzaakt en er niet hoort te zitten?
Gebruikersavatar
Eladine
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 aug 2021 19:54

heb trouwens frst nog niet verwijderd

Terug naar “Opgeloste virus- en overige malware topics”