Ik heb een vraagje over een (reparatie) door BCC.
Een van je collega's hier heeft in het verleden mijn Laptop met een hoge CPU proberen te fixen. Doch na veel geprobeerd te hebben bleef de CPU even hoog. Hij gaf het letterlijk op.
Nadat ik een andere PC erbij kreeg (Dell Desktop) heb ik op mijn laptop een fabrieksherstel uitgevoerd. Al mijn settingen later verwijderen. Rara, het probleem werd alleen maar erger. Constant in de 80, 90 of zelfs regelmatig in de 100.
Ondanks dat ik bijna niets opnieuw had geïnstalleerd alleen Norton en Windows en een browser. Opende ik een site dan gelijk de CPU in de 100 en bleef daarin hangen. Als ik niets deed wilde de CPU wel flink zakken maar 1 handeling en hij schoot weer omhoog. De Laptop terug gebracht naar BCC, want ik had nog garantie.
Link naar mijn Laptop: https://www.hijackthis.nl/forum/viewtop ... 34&t=40803
Nu ontvang ik de laptop terug en heeft BCC niets kunnen vinden. Ik ben altijd tevreden geweest met de service van bcc. Maar als ik het antwoord bekijk niet meer. De laptop springt nog steeds bij iedere handeling naar 100%. Toen ik de laptop kocht was dat niet zo en het lijk mij niet logisch dat een laptop bij iedere handeling naar de 100% springt.
Wat is jouw mening hierover?
Geïnstalleerd zijn 2 browsers, Norton en Windows.
Ik wil weer terug gaan naar BCC, maar of het zin heeft??

Helaas heeft de man van BCC niet vermeld dat het probleem na de fabrieksherstel alleen maar erger is geworden. Wat ik op zich al heel raar vind.
Alvast bedankt.