Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Bij opstarten (meestal uit slaapstand) krijk ik eerst minutenlang zwart en paarse kleuren over het scherm. Daarna is het pas mogeliijk om in te loggen op de PC (desktop). Dit is ontstaaan na het zoeken en gebruiken van (naar blijkt zinloze) kalibratietool vanuit browser (niet gedownload). Naam/site is niet meer te achterhalen. Virusscanners (F-Secure en Malwarebytes) herkennen geen probleem. Zelf inmiddels harde (SSD) schijf vervangen, alle software opnieuw geinstalleerd en BIOS geflashed, helaas zonder het boogde resultaat. Verder gaat mijn computer kennis niet daarom langs deze weg geprobeerd.

===

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 17:01:03, on 17-10-2021
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.19041.1202)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse3\Service\..\UserProcess\Razer Synapse Service Process.exe
C:\Program Files (x86)\F-Secure\fshoster32.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX2\CNMNSST2.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Utility Toolbox\cnqtbapp.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\Razer Central\Razer Central.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\Razer Central\CefSharp.BrowserSubprocess.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\Razer Central\CefSharp.BrowserSubprocess.exe
G:\Downloads G\HijackThis.exe
C:\Hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: IEToEdge BHO - {1FD49718-1D00-4B19-AF5F-070AF6D5D54C} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\94.0.992.50\BHO\ie_to_edge_bho.dll
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Browsing Protection by F-Secure - {45BBE08D-81C5-4A67-AF20-B2A077C67747} - C:\Program Files (x86)\F-Secure\Ultralight\http\1632393352\browser\fs_ie_https\fs_ie_https.dll
O2 - BHO: Microsoft OneDrive for Business Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Adblock Plus for IE Browser Helper Object - {FFCB3198-32F3-4E8B-9539-4324694ED664} - C:\Program Files\Adblock Plus for IE\AdblockPlus32.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [RazerCortex] "C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Cortex\CortexLauncher.exe" -autorun
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScannerSelectorEX2] C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX2\CNMNSST2.exe /FORCE
O4 - HKLM\..\Run: [CanonQuickToolbox] C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Utility Toolbox\cnqtbapp.exe -NOUI
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\robkl\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Synapse3] C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse3\WPFUI\Framework\Razer Synapse 3 Host\Razer Synapse 3.exe /StartMinimized (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [Synapse3] C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse3\WPFUI\Framework\Razer Synapse 3 Host\Razer Synapse 3.exe /StartMinimized (User 'Default user')
O4 - Global Startup: GUI.lnk = C:\Program Files (x86)\RansomStopper\GUI\RansomStopper.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\CredentialEnrollmentManager.exe,-100 (CredentialEnrollmentManagerUserSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: CredentialEnrollmentManagerUserSvc_88b98 - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: F-Secure Hoster (fshoster) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\F-Secure\fshoster32.exe
O23 - Service: F-Secure Hoster (Restricted) (fsnethoster) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\F-Secure\fshoster32.exe
O23 - Service: F-Secure Ultralight Hoster (fsulhoster) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\F-Secure\Ultralight\ulcore\1633426217\fshoster64.exe
O23 - Service: F-Secure Ultralight Network Hoster (fsulnethoster) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\F-Secure\Ultralight\ulcore\1633426217\fshoster64.exe
O23 - Service: F-Secure Ultralight ORSP Client (fsulorsp) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\F-Secure\Ultralight\ulcore\1633426217\fsorsp64.exe
O23 - Service: F-Secure Ultralight Protected Hoster (fsulprothoster) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\F-Secure\Ultralight\ulcore\1633426217\fsulprothoster.exe
O23 - Service: Canon Inkjet Printer/Scanner/Fax Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: @oem24.inf,%SocketHECIServiceName%;Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface (Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface) - Intel(R) Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\iclsclient.inf_amd64_75ffca5eec865b4b\lib\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: @oem24.inf,%TPMProvisioningServiceName%;Intel(R) TPM Provisioning Service (Intel(R) TPM Provisioning Service) - Intel(R) Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\iclsclient.inf_amd64_75ffca5eec865b4b\lib\TPMProvisioningService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\dal.inf_amd64_ffc75848a6342fdf\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logi Facecam Service (LogiFacecamService) - Logitech - C:\Program Files\Logitech\LogiCapture\bin\Service\LogiFacecamService.exe
O23 - Service: Macrium Service (MacriumService) - Paramount Software UK Ltd - C:\Program Files\Macrium\Common\MacriumService.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\MBAMService.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe,-101 (perceptionsimulation) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe (file missing)
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Razer Chroma SDK Server - Razer Inc. - C:\Program Files (x86)\Razer Chroma SDK\bin\RzSDKServer.exe
O23 - Service: Razer Chroma SDK Service - Razer Inc. - C:\Program Files (x86)\Razer Chroma SDK\bin\RzSDKService.exe
O23 - Service: Razer Game Manager (Razer Game Manager Service) - Razer Inc - C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\GMS\GameManagerService.exe
O23 - Service: Razer Synapse Service - Razer Inc. - C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse3\Service\Razer Synapse Service.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: RSAgent - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\RansomStopper\services\RSAgent.exe
O23 - Service: Razer Central Service (RzActionSvc) - Razer Inc. - C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Services\Razer Central\RazerCentralService.exe
O23 - Service: RzKLService - Razer Inc. - C:\Program Files (x86)\Razer\Razer Cortex\RzKLService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @firewallapi.dll,-50323 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 13931 bytes
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Doe het volgende eens:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Inmiddels al dagen geen last meer gehad van het issue. Ik vermoed dat de laatste flash van de BIOS heeft geholpen. Ik ben daarom bang dat er niets te zien zal zijn als ik FRST64 draai en uw tijd verdoe. Als het zich weer voordoet zal ik het programma draaien en de resultaten uploaden. F-Secure blokkeert overigens het gebruik van FRST64, maar dat is waarschijnlijk geen nieuws. Bedankt voor de hulp zover.

M.vr.gr.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Dat is heel mooi hou het in de gaten en komt het weer je weet ons te vinden.
F-Secure blokkeert overigens het gebruik van FRST64, maar dat is waarschijnlijk geen nieuws
Dat komt bij meerdere av's voor, indien nodig even je av uitzetten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Helaas te vroeg gejuicht. Op dit moment weer overlast. Bijgevoegd de twee FRST bestanden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Je logjes zien er in eerste instantie netjes uit, lees het volgende door en voer het dan uit:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer wel wat allemaal is ingeschakeld).
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.



Hoe staat het hierna met je probleem?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Het probleem blijft aanwezig
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Dan breiden we het uit:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.


Hoe is het nu?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Het heeft helaas niet geholpen.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Ik twijfel of ik de instructie goed heb uitgevoerd. Ik heb het nogmaals gedaan. Morgen verder.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Correct uitgevoerd, maar heeft niet geholpen.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Moray schreef: 26 okt 2021 09:16 Correct uitgevoerd, maar heeft niet geholpen.
Zet alles maar weer terug zoals het stond, ik ga even in overleg dan hoor je zo snel mogelijk.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Hallo,

Wat is merk en type van je monitor?
Bezit deze monitor een OSD menu waardoor je bij de instellingen kan komen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.
Gebruikersavatar
Moray
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2021 17:11

Type monitor is IIyama ProLite GB2488HSU en heeft een OSD menu.
Gebruikersavatar
abbs
Site Admin
Berichten: 2369
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:27

Moray schreef: 26 okt 2021 13:29 Type monitor is IIyama ProLite GB2488HSU en heeft een OSD menu.
Je kan je monitor eens resetten via het OSD menu:

Reset > Memory Recall

Na te lezen op pagina 15 van deze Handleiding.


Vertel of dit heeft geholpen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”